piątek, 2 marca 2018

Boho Style z Zaful

Witam Was ponownie Kochani! Zapraszam Was na kolejną wishlistę tym razem z Zaful o tytule zaful women's day 2018 Już mam na prawdę po dziurki w nosie tą zimę! Jest zimno na dworzu , przez co też jest zimno i w omu. Myślę, że nie tylko ja, ale już większość odlicza czas do wakacjii i ciepełka. Mnie jeszcze dzielą dwa miesiące i będe sie wylegiwać na basenie z drinkiem w dłoni. Już bardzo pragnę być w ciepłym miejscu. I właśnie z tego względu powoli już zbieram swoją garderobę na ciepłe wakacje. Cieszę się , że w Zaful mają nową promocję tutaj women's day offers i womens day deals będe mogła sobie coś wybrać wakacyjnego na . W mojej wishliście nie zabraknie boho dodatków i zwiewnych sukienek na upalne dni.



Wszystkie produkty znajdziecie tutaj :


ciekawa jestem czy spodobało Wam sie coś :) Buziaki

5 komentarzy:

  1. u nas jest -14 czasami - 17, na szczęście nie pracuje na zewnątrz, poruszam się własnym autem więc jakoś daję radę ale też tęsknię za wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie styl boho. Kiedys zamowilam przepiekna dluga sukienke w t stylu ale byla za dluga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane w linki :* Sandałki są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wishlista, bardzo lubię styl boho ale nie wiem czy mi pasuje :) aczkolwiek czuję się w nim bardzo dobrze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Angeliko! Wszystkie zakupy są Fajne, Te kolczyki najmniej mi się podobają - Kochana Pozdrawiam Cię Serdecznie i Ciepełka Ci Życzę Pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)