niedziela, 3 lipca 2016

{172} Kartka Steampunk po Męsku

Witajcie Moje Perełeczki :) Jak się miewacie? Dziękuję Wam ślicznie za wspaniałe komentarze jakimi mnie obdarowywujecie, jesteście moimi gwiazdkami. Zdecydowałam się na tatuaż, ale dopiero po urlopie :) Wiem, że Wy macie bardzo podzielone zdania na ten temat, ale u nas to jest bardzo normalne. Otóż nasza cała rodzina ma na sobie tatuaże, włączając w to nasze Mamusie :) Akurat w Irlandii jest to duży plus, gdyż tu ciężko znaleść osobę, która nie miałaby choć jednego tatuażu, no ale nie ważne, każdy ma swoje zdanie i trzeba to uszanować:)
Ostatnio mam bardzo zły humor,jestem przybita i bardzo wrażliwa na wszystko...och tak, przyszła co roczna tak zwana 'strzyga'. A to wszystko przez pogodę... Mój Szymcio ma to samo i jesteśmy obydwoje strasznie zrezygnowani. Przesypiam pół dnia, źle się czuję, mam światło wstręt i nie mogę patrzeć przez okno, gdzie ciągle leje, jest zimno i wieje wiatr. Lato już na dobre się skończyło i musiałam wyjąć swoją przeciw deszczową kurtkę. Jestem na prawdę tak zrezygnowana, że nie widzę sensu w swoim tworzeniu. Przestały podobać się moje prace, o rysowaniu już nie wspomne.....Już mi się nie chce. :( Zamiast cieszyć się wyjazdem, to najchętniej bym tylko spała. Tragedia...mam nadzieję, że mi to szybko minie. Poza tym jeszcze zdenerwowałam się na pewne osoby. Powiedzcie mi tutaj czy ja przesadzam.... Pewna grupka osób męczyła mnie o spotkanie na kawę, jednakże nie miałam kiedy się spotkać, gdyż miałam natłok pracy, więc zaproponowali, abym się odezwała kiedy będe miała czas. Tydzień temu jedną osobę z tej grupki spotkałam na mieście i umówiłam się, że na fejsie się zgadamy i wybadamy dzień i godzinę gdzie i komu pasuję. Oznajmiłam przy tym, że mi każdy dzień pasuje, ta osoba powiedziała do mnie dokładnie to samo! Tak też po dwóch dniach napisałam do tej grupki osób prosząc o spotkanie, ale spotkałam się z wymigiwaniem, słowami takimi jak ' nie wiem kiedy będzie mi pasować'. No to przepraszam, ale ja mam wiedzieć? Jedna osoba, nawet nie pofatygowała się odpowiedzieć. Jestem zniesamczona...ale to nie wszystko. Po długich godzinach gdybania, napisałam żeby ustalili jaki dzieć i godzina im pasuję, a ja się dostosuję. Co otrzymałam? Otrzymałam odpowiedź o treści' że przecież to ja się chce spotkać i to mój obowiązek żeby wymyśleć datę'. Padłam i postanowłam usunąć się z konwersacjii bo to nie na moje nerwy....Czy ja tutaj przesadzam? Być może i tak, ale strasznie mie to irytowało...a wiecie dlaczego tak się zachowują? Otóż zmienili się wobec mnie kiedy dostałam pracę jako nauczycielka i zazdrość ich zniszczyła. Kiedy to usłyszałam, nie chciało mi się wierzyć, że można być tak okropnym, ale teraz już mam pewność....Och Boziuuu, wybaczcie mi te żale, ale jakoś czułam potrzebę wyrzucenia z siebie trochę tej złości ze strzygi :/

Na konieczną zmianę tematu przychodzę do Was z kartką, którą wykonałam na urodziny dla naszego Kumpla Artura, który ma urodziny we Wtorek, ale chyba on i tak nie wchodzi na mojego bloga , więc zaryzykuję hihi :)






Podarłam parę papierów, zmediowałam tuszami i mgiełkąi użyłam tekturek z restrokraftshop :)
Kartkę posyłam na wyzwania w Przydasie Pasjonaty>>>>KLIK

Studio75>>>KLIK


and to sandee-and-amelie>>>>KLIK



A teraz uciekam do łóżeczka spać, wybaczcie mi za te zwierzanie się, ale u Was zawse mogę znaleść tyle wsparcia :( Buziaczki


38 komentarzy:

  1. Witaj Angeliko :)
    Piękna kartkę męską stworzylas ;)
    Ja jestem cienka w te klocki :(
    Bardzo mi się podoba i podpatrzę jak pozwolisz co nieco jak przyjdzie taka potrzeba ;)
    A ludźmi się nie przejmuj !!!
    Ja kiedyś mialam szerokie grono " przyjaciół "
    Dziś mam tylko jedną przyjaciółkę i to mi wystarcza ;) Jedna ale sprawdzona i godna zaufania,siedziałyśmy w szkole podst.w jednej ławce, tak się zaczęło i tyle lat już trwa;)
    Pamietaj kochana - liczy się jakość nie ilość ;) Ale Ty to wiesz,boś mądra kobieta :)
    Glowa do góry !!!
    Rano będzie nowy,lepszy dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymciu kochana, widać że dopadła Cię deprecha, ale mam nadzieję że szybciutko minie;) Co do ludzi, to dawno się przekonałam że trzeba rzeczywiście worek soli zjeść by kogoś dobrze poznać, a juz na pewno nie mozna za kogoś ręczyć na 100 %, bo zawsze pieniądze i zazdrość biorą górę:( Masz swojego Szymcia, masz nas, nie przejmuj się sfrustrowanymi niby koleżankami;) A mogę wiedzieć czego uczysz? Z Twoimi zdolnościami najbardziej plastyka, sztuka czy coś pokrewnego przychodzi mi do głowy, ale w obecnych czasach wcale nie musi to być takie oczywiste.
    Karteczka, jak każda Twoja, piękna i oryginalna.
    Buziaczki Szymciu:) Uśmiechnij się, jutro bedzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze jest tak czasami wszystko wyrzucić z siebie, właśnie też po to są blogi:) A Twoje prace są prześliczne, mi się zawsze podobają, pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka cudna :)
    Co do "znajomych" nie ma co się nimi przejmować.
    A na lato to do Polski przyjedź u nas jeszcze trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ludzi nie przeskoczysz a tak zawistni to Polacy? Mniejsza o większość ich nie zmienisz, a dołek każdemu się zdarza.Kartka jak zwykle cudna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Męski tematy są dla mnie ciężkie scrapowo ;) Ale Tobie wyszło ślicznie ! Męsko i elegancko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu Kochana, szkoda życia, żeby przejmować się takimi ludźmi. Oni niech sobie zazdroszczą, to ich problem, a Ty ciesz się nową pracą:)
    Cudną kartkę stworzyłaś! Taka typowo męska. Podoba mi się!
    Co do pogody to tez ma zawsze duży wpływ na mój humor, więc dobrze Cię rozumiem. Lepszych dni Ci życzę. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow!
    podziwiam !
    nie rozumiem jak można (sama nie umiem) skomponować taką pracę! jest boska!
    bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest stylowa, fajna, podobają mi się te papiery i sama coś muszę zdziałać z nimi. Co do znajomych, cóż. Jeśli Ci na nich zależy określ termin i czekaj na reakcję. Jeśli traktujesz to jako niepotrzebne zawracanie głowy, to sobie odpuść. Po co ci te stresy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, Szymciu!
    A co do "strzygi" - jeżeli masz jeszcze jakieś siły, może postaraj się je zmobilizować i z nią powalczyć? Trochę ruchu, mądra dieta i takie przeciwdepresyjne dodatki jak picie dziurawca czy jedzenie większej ilości dań z kurkumą powinny troszkę pomóc. ;)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze tak czasem anonimowemu przyjacielowi zwierzyć się, to dobrze robi i oczyszcza atmosferę. A ty nie przejmuj się i rób swoje! kartka świetna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i pięknie:) rybka mnie rozczuliła, taka nieśmiała, kuka zza kartonika;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się ciepło, wysyłam Ci dużo promieni słonecznych :)
    A takich ludzi trzeba po prostu unikać, zazdrość to jedna z najgorszych rzeczy.
    Kartka wyszła Ci rewelacyjna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! -)) Wapno plus witamina D powinny pomóc na poprawę nastroju. Brak słońca powoduje takie wahania nastroju. Mieszkam w Anglii to wiem coś o tym. Z moim nastrojem też bywa różnie.
    Znajomymi się nie martw, bo widocznie nie jest to ktoś wartościowy, jak nie zależy Ci na spotkaniu z nimi. Niech oni się martwią.
    Kartka wyszła wspaniale. Życzę zdrówka! Pozdrawiam gorąco! Buziaczki przesyłam!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Angeliko! Przy takiej pogodzie to każdy jest trochę poddenerwowany i drażliwy,Ale dobrze że wyrzuciłaś z siebie co cię boli,teraz będzie Ci lżej. Pamiętaj że zła passa też kiedyś mija i wnet polepszy się wszystko na lepsze.A jeżeli chodzi o przyjaciół to trudno ich do nich zaliczyć bo przyjaciele powinni cieszyć się razem z tobą twoim szczęściem a nie zazdrościć.gratuluję Ci nowej posady. Karteczka oczywiście piękna - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam! Żaden temat nie jest Ci straszny, zawsze stworzysz coś pięknego :)
    Chyba nie warto zaprzątać sobie głowy takimi znajomymi, co nie potrafią się cieszyć z Twojego szczęścia... lepiej skupić się na tych, co Ci kibicują :) Życzę pozytywnych myśli, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szymciu męska karteczka superowa , zawsze mam z tym problem a u Ciebie ot tak sobie powstają cuda.
    Przykro mi że dopadła Cię taka deprecha. Młodzi jeszcze jesteście i powinniście cieszyć się sobą a nie przejmować pseudo przyjaciółmi. Zazdrość powiadasz.. dziwnych masz znajomych którzy zazdroszczą Ci pracy.. jak byś wygrała w totka to jeszcze bym zrozumiała.
    Pomysl sobie o wakacjach w Polsce i o zbliżającej się uroczystości i ciesz się z tego . Trzymam kciuki za poprawę nastroju .
    Buziaczki dla Was .

    OdpowiedzUsuń
  18. Męskie kartki uch spędzają mi sen z powiek :P ale Tobie wyszła świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome images and layering on a wonderful steampunk card! Love it!
    Thank you for sharing your beautiful card with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  20. Człowiek nie maszyna Szymciu, ma swoje lepsze i gorsze dni. Jestem pewna, że Twoja wena wkrótce powróci. A Twoi znajomi - może też mają gorsze dni? Jeśli winna jest zawiść to lepiej zapomnij o nich, szkoda nerwów.
    Karteczka świetna i bardzo męska. Przesyłam trochę słoneczka na pocieszenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze kartka genialna.
    P drugie - już kiedyś zobaczyłam że często przyjaciele pomagają Ci powstać jak leżysz, jak masz kłopoty, są wielkoduszni, dobrzy. Chwała im za to. Ale Ci sami jakoś nie zawsze potrafią przełknąć Twój sukces!
    że jak? No właśnie tak!
    Fajnie pomagać zagubionej Zosi, ale jak Zosia świetnie sobie radzi - nie czują się potrzebni, może są zazdrośni o sukces, a może lubią narzekać, albo wspierać? Ty możesz być w tym miejscu w życiu że Ci to nie potrzebne. I tyle.
    Ja myślę że nie warto tracić czasu na rozpamiętywanie, dlaczego i jak - lepiej zbuntować się, nie reagować jak zawsze, smutkiem, żalem, złością. Olać to. Poczytać książkę. Albo na przekór zareagować z miłością. Ustalić datę spotkania i jeszcze na ochotnika ciasto zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka oczywiście piękna.
    A co do ludzi to lepiej mieć kilku sprawdzonych i wiernych przyjaciół, którzy będą cieszyć się z Twoich sukcesów niż kilkanaście fałszywych osób wokół siebie.
    A Wyjazd niedługo, dobrze Ci zrobi i zobaczysz, że i humor i natchnienie wróci :) Pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne stylowe idealnie dopracowane. szacun!

    OdpowiedzUsuń
  24. Są ludzie i ludziska!!!!!! Nie przejmuj się, nie warto :) Wiem, jest Ci przykro, ale cóż na głupotę nie ma rady...
    Kartka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uszy do gory kochana :) na pewno dasz arde wygrzebac sie z dolka. Z ludzmi nei agdac, moze sie opamietaja? Kartak super wyszla, sto lat dla ARtura :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szymciu, kartka jest cudowna. Gdy piszesz, że podarłaś kilka papierów, to aż mi się śmiać chce na myśl jak by u mnie wyglądało to podarcie papierów - pewnie nadały by się tylko do kosza. Z wielką lekkością komponujesz te kartki.
    Deprecha? No tak, to się zdarza. Jeszcze w dodatku koniec lata? Trzymaj się Kochana, a od ludzi zawistnych i mało przyjaznych lepiej z daleka, bo to wcale nie pomaga Ci w poprawianiu nastroju.
    Ode mnie też masz pełne garści promieni słonecznych :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Tobą, ludzie bywają małostkowi i zawistni, a ich podejścia do konwenansów nie pojmę nigdy...
    Co do tatuażu- rób, jak najbardziej, to co I pasuje. JA swój dopieszczałam rok, mam na obu łopatkach steampunkowy kolaż- ale tatuażysta się zmęczył tymi elemencikami- pewnie odetchnął i nie chce mnie więcej widzieć- hehe. Uważam, że nie tylko sam tatuaż jest ważny, ale kto go robił- każdy a inny styl, nawet jak sobie coś wymyślisz, nie ma gwarancji,ze zrobią Ci tak, że się będzie podołał...zresztą, komu ja to mówię :)
    Co do depresji to ja tak mam przez to cholerne słońce- za dużo go! Wolałabym trochę chmur i łagodniejszej temperatury...
    Wpadłam,żeby podziękować za piękną pracę i udział w wyzwaniu Steampunkowy, ale fajnie,ze mogła sobie poczytać przy tym i odpisać coś więcej.
    Posyłam całusy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, kartka jest super !!! Widzę, że tak bardzo cię nie dopadło to zwątpienie ! Głowa do góry ! Dziś jest tak, a jutro przyjdzie lepszy czas. Niektórzy znajomi wcale nie są tego warci, by w ogóle nimi być.
    U mnie też leje deszcz. Nie ma dnia bez deszczu, a dziś to już kompletna ulewa całodniowa - można zwariować. Pozdrawiam Cię i przytulam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przejmuj się Szymciu, nie warto szarpać sobie dodatkowo nerwy. Ludzka zazdrość nie zna granic, nie warto zawracać sobie głowy takim ludźmi.
    Mam nadzieje, że humor Ci szybko powróci, że Strzyga ucieknie gdzie pieprz rośnie.
    Na pewno lato jeszcze do was wróci. Życzę Ci również kolejnych ciekawych artystycznych pomysłów. A Twoje tatuaże są świetne i pasują do Twoje artystycznej duszy.
    Więc głowa do góry :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kartka znakomita, na pewno będzie sie podobać. Powodzenia w Wyzwaniach, Dobrej nocy - Ala

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest po prostu rewelacyjna cudownie łaczysz materiały i faktury z których powistają twoje kartki światna robota

    OdpowiedzUsuń
  32. Też tak mam, jakiś niespecjalny czas nastał :( Karteczka jak zawsze zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna męska kartka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawdziwie męska kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 i życzę dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)